fbpx

Προκειμένου να εξασφαλίσουμε καλύτερη υγεία, υπάρχουν μερικές συνήθειες που μπορούμε να αποκτήσουμε στην καθημερινότητά μας!

 

  1. Καθιερώνουμε την συνήθεια του πρωινού

Το πρωινό κατέχει δεσπόζουσα θέση στη διατροφή μας, καθώς έχει διττή δράση. Εκτός από το ότι μας χαρίζει ενέργεια, και μας προμηθεύει με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε κατά τη διάρκεια της ημέρας, καλύπτει και τις ανάγκες μας σε όλα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Έτσι, εξασφαλίζουμε την εύρυθμη λειτουργία του.

  1. Χτίζουμε την άμυνα του οργανισμού μας με αποτοξίνωση

Βάζουμε στη διατροφή μας τροφές και ροφήματα που βοηθούν τον οργανισμό μας με τη διαδικασία της αποτοξίνωσης και την καταπολέμηση της καταστροφικής δράσης των ελεύθερων ριζών. αποβολή των ελεύθερων ριζών. Επιλέγουμε τροφές με αντιοξειδωτικές ιδιότητες όπως φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, ξηρούς καρπούς, μυρωδικά, μπαχαρικά και πράσινο τσάι. Τα διαφορετικά χρώματα εξασφαλίζουν διαφορετικά μικροστοιχεία, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά θωρακίζοντας έτσι τον οργανισμό.

  1. Ασκούμαστε έστω και λίγο καθημερινά

Το σώμα για να είναι και να παραμένει υγιές χρειάζεται καθημερινή άσκηση και κίνηση. Τόσο η αερόβια, όσο και η αναερόβια συμβάλλουν στην ενίσχυση του καρδιαγγειακού συστήματος, τη βελτίωση του αναπνευστικού, αλλά και την συνολική ενδυνάμωση του σώματος. Έτσι, μπορούμε καθημερινά να ανταπεξέλθουμε ευκολότερα στις απαιτήσεις των διάφορων δραστηριοτήτων μας, χωρίς να αισθανόμαστε κάποια επιβάρυνση και κούραση.

  1. Δεν ξεχνάμε καθόλου το νερό! Χρειαζόμαστε ενυδάτωση!

Όταν ο εγκέφαλος αποτελείται από 20% νερό και ολόκληρο το σώμα μας από μόλις 75%, καταλαβαίνουμε ότι η τακτική κατανάλωση νερού μέσα στη μέρα καθίσταται ως μία ανάγκη ζωτικής σημασίας!

Το νερό εξασφαλίζει όλες τις βιοχημικές αντιδράσεις καθώς και τη νεότητα του οργανισμού και του δέρματος. Καθημερινά πρέπει να καταναλώνουμε τουλάχιστον 1,5-2lt νερού και υγρών γενικότερα ώστε να παραμένουμε ενυδατωμένοι και δροσεροί!

  1. Κοιμόμαστε επαρκώς και με πρόγραμμα!

Το σώμα μας χρειάζεται καθημερινά μερικές ώρες ξεκούρασης προκειμένου να μπορεί να λειτουργεί σωστά στο σύνολό του, να συνθέτει μόρια και να επανορθώνει τις βλάβες που συμβαίνουν. Η ποσότητα ύπνου που είναι απαραίτητη για να έχουμε μέγιστη ενέργεια και ζωντάνια, είναι τουλάχιστον 7-8 ώρες καθημερινά!

  1. Σωματική υγιεινή και φροντίδα σώματος, επίσης απαραίτητα!

Για να μπορούμε να μένουμε προστατευμένοι απέναντι στα διάφορα μικρόβια που εκτιθόμαστε καθημερινά, το συχνό πλύσιμο των χεριών αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση! Οπότε, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αμελούμε να πλένουμε τακτικά τα χέρια μας, πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά από οποιαδήποτε ασχολία μας. Επίσης, είναι σημαντικό να περιποιούμαστε το δέρμα μας και το σώμα μας με μασάζ και να επιδιώκουμε στιγμές χαλάρωσης μακριά από το άγχος και την ένταση, προκειμένου να λάμπουμε από ζωντάνια.

Recent Posts